DISQUS SHORTNAME

Rabu, 17 Oktober 2018

Rainforest Lumina Night Walk, Singapore Zoo: tarikan terbaru di Singapore

Rainforest Lumina  terletak di dalam Singapore Zoo menjadi tarikan terbaru yang harus dikunjungi jika ke sini. Tempat ini berkonsepkan multimedia dalam hutan. Warna warni cahaya direka bentuk untuk memberikan pencahayaan yang mempunyai impak yang sangat menarik dan mengkagumkan.  Lampu-lampu dipasang di sepanjang laluan pejalan kaki ditemani dengan keindahan alam yang disirami cahaya lampu.


Kredit: fb Mohd Amir Izzat

Terdapat lebih 10 zon mengikut konsep masing-masing di sepanjang 1 km berjalan kaki. Pengunjung tidak akan pernah jemu melihat keindahan alam bertemankan cahaya warna warni. Terdapat binatang-binatang yang turut menemani perjalanan anda di sepanjang trek ini.
                                  

Tempat ini baru dibuka kepada umum pada 1 Julai 2018. Dibuka pada waktu malam bermula 7.30pm hingga 12 pagi dan kemasukan terakhir pada 10.30 malam. Harga tiket untuk dewasa adalah 20 SGD, kanak-kanak 16SGD dan free untuk bayi 2 tahun ke bawah. Dapatkan tiket di Klook sini untuk menikmati harga diskaun.

Baca sini untuk tempat-tempat menarik di Singapore. Buat photobook murah di sini.

1 ulasan:

  1. Hi Admin & Kawan-kawan. :) mari join 💡"Singapore (SG) Tour 1-Day Trip" from JB serendah RM109 dengan sis / 🔎🚩Backpacker Trip Jelajah SG dari serendah 🔥RM90-RM60 sahaja...

    Juga ada promosi; 🔖PAKEJ USS Trip dari JB @ 🔶Tiket Masuk Singapore (USS-SEA Aquarium-SKYLUGE-Lebih dari 30 JENIS!) All at %% Discount Price!

    Bole WHATSAPP ke ✔+6012-7760219 (JESS) - Agent SG & JB, Love Travel *Contact: ✔+6012-7760219

    *Silakan lawat☺ >> FB.COM/LOVETRAVEL86

    BalasPadam

Cari

Like Us

Hot in week

Recent

Comments

Follow Instagram

Translate

item