DISQUS SHORTNAME

Jumaat, 19 Oktober 2018

Panduan jimat berbaloi-baloi membeli tiket diskaun di Singapore Zoo dan USS

Panduan ini akan memberikan anda cara berguna untuk dapatkan tiket diskaun bagi masuk ke Singapore Zoo dan juga USS.

1) Walk in
Tiket boleh juga di beli di kaunter tiket. Tetapi anda terpaksa beratur menunggu giliran sebelum mendapatkan tiket. Jimat waktu cuti sekolah atau weekend atau pada masa cuti di negara lain, quequ untuk beratur akan panjang dan anda terpaksa menunggu lama. Sangat membuang masa jika terpaksa beratur berjam-jam semata-mata untuk membeli tiket apatah lagi jika anda bercuti dalam masa singkat. Harga tiket semestinya perlu bayar penuh mengikut harga sebenar. Tetapi anda boleh mendapatkan dengan harga diskaun iaitu sedikit murah daripada tiket sebenar dengan meminta ahli keluarga, kawan-kawan membeli tiket di pihak anda. Harga tiket untuk warganegara lebih murah berbanding tiket pelancong.

2) Online
Pembelian online dapat mengelakkan risiko kehabisan tiket dan terpaksa beratur lama membeli tiket. Apa yang lagi best, beli tiket online adalah lebih murah daripada harga walk-in. Ianya lebih murah kerana anda boleh membeli dengan harga diskaun yang ditawarkan di website-website pelancongan yang sudah established. Beli tiket murah di Klook atau di KK Day untuk dapatkan diskaun tiket masuk ke mana-mana termpat menarik berbayar di Singapore sama ada Singapore Zoo, USS, Flower Dome, Sentosa Island dan lain-lain.  2 laman web ini akan memberikan anda diskaun membeli tiket masuk ke tempat menarik di Singapore.

3) Tiket Kombo
Rancang percutian anda supaya anda dapat membeli tiket dengan lebih jimat. Ini kerana di Singapore, ada beberapa tempat masuk yang boleh dibeli tiket secara kombo. Pembelian tiket secara kombo lebih jimat berbaloi-baloi berbanding beli tiket satu-satu. Beli tiket online sini atau sini atau sini.

Ketahui panduan ke USS baca disini dan Singapore Zoo di sini. Simpan kenangan percutian anda dalam bentuk photobook murah dan jimat di sini.

1 ulasan:

  1. Hi Admin & Kawan-kawan. :) mari join 💡"Singapore (SG) Tour 1-Day Trip" from JB serendah RM109 dengan sis / 🔎🚩Backpacker Trip Jelajah SG dari serendah 🔥RM90-RM60 sahaja...

    Juga ada promosi; 🔖PAKEJ USS Trip dari JB @ 🔶Tiket Masuk Singapore (USS-SEA Aquarium-SKYLUGE-Lebih dari 30 JENIS!) All at %% Discount Price!

    Bole WHATSAPP ke ✔+6012-7760219 (JESS) - Agent SG & JB, Love Travel *Contact: ✔+6012-7760219

    *Silakan lawat☺ >> FB.COM/LOVETRAVEL86

    BalasPadam

Cari

Like Us

Hot in week

Recent

Comments

Follow Instagram

Translate

item